Reden verandering support structuur

Waarom gebruik Service Activatie Codes?

Al een groot aantal jaren is Kluwer Belastingpraktijk (KBP) een van de meest gebruikte aangiftepakketten voor de meest gunstige prijs. De helpdesk is altijd een hoog gewaardeerd onderdeel van KBP geweest. Om de helpdesk voor iedereen bereikbaar te houden en de prijzen op een laag niveau te houden, gaan we gebruik maken van Service Activatie Codes. We doen dit op basis van fair use en de support gegevens van de afgelopen paar jaar.

Wat wordt er begrepen onder fair use?

Een analyse van de afgelopen paar jaar heeft ons geleerd dat het meerendeel van de KBP gebruikers aan 10 telefoontjes per jaar voldoende heeft en dus nog steeds niets hoeft te betalen voor support. Door eerst de website te raadplegen en bekende problemen te bekijken, zal meer dan 90% van onze klanten genoeg hebben aan 10 telefoontjes. Een zwaarder beroep op de helpdesk is mogelijk, maar dan dient u 10 calls bij te kopen.

De eerste 10 telefoontjes zijn dus gratis!

Wat is 1 call en wat kan ik er mee?

U mag per telefoontje een onderwerp met de helpdeskmedewerker bespreken. Meerdere onderwerpen opsparen mag niet. De helptijden lopen dan te ver op en zo kunnen andere klanten niet geholpen worden.

Heeft de vraag te maken hebben met een fout in het programma en staat deze nog niet op de website of in het belmenu?

Dan wordt u uiteraard gecompenseerd voor het het telefoontje. In dat geval dient u een mailtje te sturen naar kbp@kluwer.nl. De uitgever zal dan beoordelen of u hiervoor gecompenseerd gaat worden. Kijk voordat u belt eerst op de website of u het antwoord op uw vraag daar al kan vinden.

Wanneer wordt er een call van uw tegoed afgeschreven?

Uw call wordt pas afgeschreven nadat u daadwerkelijk verbinding heeft gekregen met een van onze helpdeskmedewerkers. In de wacht staan telt niet mee.

Heeft de klant geen SAC brief ontvangen?

Ga naar www.kbpsupport.nl en klik op Service Activatie Code kopen/zoeken. Voer hier de debiteuren nummer en postcode in en dan verschijnt een overzicht van de Service Activatie Codes. Neem anders contact op met de klantenservice van Kluwer.

Heeft u geen debiteurennummer?

Controleer de brief met de Service Activatie Code.
Kijk op uw laatste factuur.
Neem contact op met klanten service (0570 673 555 - Optie 1)

Wat als ik niet genoeg heb aan mijn 10 calls?

Dan kunt u deze bijbestellen op www.kbpsupport.nl en dan naar Service Activatie Code Zoeken & Kopen. U krijgt gelijk een nieuwe code, de factuur krijgt u later opgestuurd.